نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

ساید بای ساید اسنوا با طراحی زیبا و مینیمال مناسب هر نوع آشپزخانه ای می باشد. فضای ساید بای ساید اسنوا کاملا دسته بندی شده بوده و می توانید برای انواع مواد غذایی ، فضای اختصاصی در نظر بگیرید. این ویژگی به شما کمک می کند تا درب یخچال ساید اسنوا را کمتر باز نگه دارید بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. ساید بای ساید گالری اسنوا سه محفظه جداگانه برای مواد اولیه آشپزخانه ، خوراکی های کودکان و مواد غذایی روزانه بزرگسالان دارد. محفظه ی خوراکی های کودکان متناسب با قد آنها و به گونه ای طراحی شده تا کودکان تان بتوانند به راحتی به مواد غذایی دسترسی داشته باشند. ساید بای ساید 32 فوت اسنوا، بـا طراحـی هوشـمندانه و ایجـاد فضـای بیشـتر، امـکان برنامـه ریـزی بلنـد مـدت غذایـی اعضـای خانواده را بـه شـما می دهـد.  این مدل از ساید بای ساید اسنوا مجهز به یخساز و آبسردکن می باشد که با افزایش پنجاه درصدی سرعت بازسازی در هر 60 دقیقه و بهره گیری از فیلتر تصفیه قدرتمند، امکان دسترسی آسان به آب و یخ را فراهم می کند. کمپرسور اینورتر موجود در یخچال ساید بای ساید اسنوا دارای قابلیت تنظیم دور موتور، مناسب برای سرمایش مورد نیاز شما می باشد که علاوه بر حفظ تازگی مواد غذایی، در کاهش مصرف انرژی نیز به میزان 23% کمک می کند و در نتیجه موجب کاهش هزینه های اضافی می شود.  همچنین این ساید بای ساید اسنوا دارای صفحه نمایش لمسی می باشد که با نمایش گرافیکی عملکردهای یخچال انتخاب گزینه مورد نظرتان را برای شما آسان می کند. این صفحه نمایش ها با توجه به مدل محصول دارای رنگ های متفاوت مشکی و طرح فلز می باشد.سیستم سرمایش سریع یخچال و انجماد سری فریزر، امکان سردسازی مواد غذایی داخل یخچال را در زمان کم مهیا می کند تا مواد غذایی با همان تازگی اولیه خود و بدون از دست دادن ویتامین باقی بمانند.

 



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

شرکت دوو یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده ی انواع لوازم خانگی است که چند سالی است که به محبوبیت زیادی در بازار لوازم خانگی ایران دست پیدا کرده است.یکی از محصولات بسیار محبوب و با کیفیت دوو، ماشین لباسشویی های این برند است. ماشین لباسشویی دوو در سری ها و مدل های گوناگونی تولید و وارد بازار شده است که از بین تمامی این مدل ها، ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل شده است. به این دلیل که ماشین لباسشویی دوو از طراحی فوق العاده حرفه ای و بی نقصی بهره میبرد همچنین نوع طراحی درب این مدل از ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف، موجب سهولت کار با این دستگاه شده است. بهره مندی این سری از ماشین لباسشویی دوو از نسل جدید موتور های بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو موجب کاهش ملموس لرزش و صدا در این ماشین لباسشویی شده است و ناگفته نماند که دور موتور در این سری از ماشین لباسشویی دوو حدود 1400 دور در دقیقه است. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت های هر ماشین لباسشویی دیگه آن می باشد که این مدل از ماشین لباسشویی دوو از تکنولوژی نسل جدید درام بهره مند می باشد که این تکنولوژی مانع از صدمه دیدگی البسه در حین شستشو شده و اصطکاک میان لباس های در حال شستشو و دیواره دیگه را به حداقل می رساند. یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف سیستم نانو سیلو است که باعث می شود باکتری های لباس از بین بروند همچنین ناگفته نماند که این بخش از ماشین لباسشویی دوو می تواند به مدت ده سال برای ضدعفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب سنتر به عنوان نمایندگی رسمی برند دوو، این محصول را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس و قیمت شرکتی به فروش می رساند. لازم به ذکر است که شما با خرید لباسشویی دوو از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی می توانید از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

یکی از بهترین برند های یخچال فریزر دوقلو برند اسنوا می باشد. یخچال فریزر دوقلو اسنوا دارای طراحی زیبا و شیک می باشد که به آشپزخانه ی شما زیبایی بی نظیری می دهد. یخچال فریزر های دوقلو اسنوا مجهز به شش حسگر هوشمند تشخص دما با سیستم سرمایش هوشمند می باشند که باعث می شود سرمایش یکنواخت و پایداری در داخل یخچال فراهم کنند تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم بمانند. کمپرسور اینورتر موجود در یخچال اسنوا با قابلیت تنظیم دور موتور مناسب برای سرمایش مورد نیاز، علاوه بر تازگی بیشتر مواد غذایی باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی و کاهش هزینه می شود. یخچال فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا یکی از جدید ترین محصولات این برند می باشد که مجهز به دو نمایشگر دیجیتال می باشد که از طریق پنل آن می توانید تنظیمات دستگاه را تغییر دهید و دمای داخلی یخچال را تنظیم کنید و همچنین سیستم سرمایش فریزر در یخچال فریزر دوقلو صد در صد بدون برفک بوده و دارای یخساز مکانیکی با مخزن بزرگ برای نگه داری یخ می باشد و در صورت باز ماندن درب یخچال یا فریزر، سیستم هشدار باز بودن درب فعال می شود که با بوق پی در پی شما را مطلع می سازد. این مدل از یخچال فریزر اسنوا به بوگیر قدرتمند مجهز می باشد که از پخش بوی مواد غذایی جلوگیری می کند و وجود طبقات ضد شوک حرارتی در یخچال باعث می شود تا در صورت تماس ظروف گرم با شیشه از شکستگی طبقات جلوگیری شود. لامپ های ال ای دی موجود در یخچال فریزر در مقایسه با لامپ های معمولی انرژی کمتری مصرف می کنند. شما می توایند این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر خریداری نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز تقی زاده

یخچال فریزر های ساید بای ساید دوو سری پرایم یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو می باشد. سامانه فیلترینگ به کار گرفته شده در ساید بای ساید 36 فوت دوو با حذف بو های نامطبوع، باکتری ها و آلاینده ها طعم و بوی طبیعی مواد غذایی را حفظ می کند همچنین طراحی بدون قاب با ایجاد سطوح کاملا مسطح، نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه کرده است. این مدل از ساید بای ساید 36 فوت مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دمای داخل و بیرون یخچال را تشخیص داده و به سامانه کنترل یجیتال منتقل می کند،این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند و کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()